fbpx

ПЕРІОДИ

Моя діяльність легко вкладається в періоди.
В кожного періода своя ознака і моє власне світосприйняття.
Кар’єра, особистий розвиток, сім’я, діти — все взаємопов’язане і подеколи важко відділити роботу і «нероботу». А можливо і не треба!
Ось моя версія подій)
ПЕРІОД «ПЕРШІ КРОКИ». 1994-1996.
Перші колеги. Перші спільні проекти. Перший досвід і розуміння що це «твоє».
 
ПЕРІОД ПІТЄР. СІЧЕНЬ-ТРАВЕНЬ 1997.
Ха) Це ж треба було їхати майже на півроку в Санкт-Петербург, і планувати поїздку в Москву для карколомної кар’єри, щоб по факту заїхати на тиждень додому у Львів і попасти у вир подій у рідному місті. Дива….
Отже поїздка в Пітєр несла такий зміст: у Львові глухо, в Києві все ще тільки зароджується, Санкт-Петербург круче, а Москва зе бест. Націленість була на Москву. Мілан, Париж тоді не розглядався, самі розумієте, на вулиці 1997 рік)
 
ПЕРІОД L-MODELS ЛЬВІВ. ЗЛІТ ТА УСПІХ. НАЙКРАЩИЙ ПЕРІОД. 1997-2000.
Найкращий-пренайкращий. Молодість, здобутки, ентузіазм — ми це зробили!
Ми, бувші студенти Політеху, а тепер піонери галузі, спали в офісі, щоб не витрачати час на дорогу. Стільки всього було попереду! 18 годин роботи щодня, без вихідних… І ми реалізувались сповна.
Перша модельна агенція Львова. Перший фешн фотограф Львова (я)). Ми формували галузь моделінгу, не здогадуючись про це.
Конкуренція відсутня. Ринок твій. Роби що хочеш і все мало успіх. Чарівні часи.
 
ПЕРІОД ЗМІНИ ВСЬОГО. ПЕРЕЇЗД В МІЛАН. НАЗАВЖДИ! СЕРПЕНЬ-ВЕРЕСЕНЬ 2000.
Несподіваний кінець казки в L-models Львів (компанію закрив головний офіс з Києву) дав мені шанс доторкнутися до географічної мрії. Мілано Італьяно. Не Париж, не Лондон так не вабили. Саме Мілан. Vogue Italia та Дольче Габбана. Без компромісів.
Кар’єра в перший місяць пішла в гору, але відсутність робочої візи і відповідно права орендувати офіс/студію відкинула мене географічно назад.
 
ПЕРІОД КАСТАНЕДИ. ЛЬВІВ. ЖОВТЕНЬ-ГРУДЕНЬ 2000.
Повернувшись за місяць з Мілана, в який я їхав назавжди, я зрозумів, що прийшов найкращий період для переосмислення і переключки себе з зовнішнього у внутрішнє.
Занурився з головою у вчення дона Хуана. Сталкінг, перепросмотр, тенсегріті почали зсувати мою точку зборки (вибачте, термінологія не мною придумана)). Я вирішив покинути суєтний соціум і усамітнитись в горах як воїн.
Перші кроки були зроблені, але моє намірення перервав дзвінок з Києва, з запрошенням працювати в Києві.
 
ПЕРІОД ПРОДОВЖЕННЯ КАСТАНЕДИ. КИЇВ 1. БІЛІ СТІНИ. СІЧЕНЬ-СЕРПЕНЬ 2001.
Я переїхав, але нічого з цього не вийшло, адже я хотів не кар’єрних злетів, а самопізнання, аналізу минулого і зустрічі з абсолютом.
Отже в матеріальному світі я отримав фіаско, замість походу в офіс я перебував в білих стінах своєї квартири, а замість зустрічей по роботі проводив час з однодумцями по бажанню втікти з соціума; проте набув розвитку в усвідомленні та пізнанні себе.
 
ПЕРІОД АТМОСФЕРИ БЛАГОДУШНОСТІ. FASHION FABRICA. ЛЬВІВ. 2001-2002.
Переїхавши у Львів, ми з моїм напарником Юрою Баланом заснували FASHION FABRICA та почали влаштовувати атмосферу тотальної розслабленості та благодушності у Львові.
Я хотів привнести принципи гармонії, безтурботності, відкритості в лицемірний і заздрісний світ моди))
Ми відкрили територію, яку сучасними термінами точніше описати як арт-простір, де були студійні спалахи для фотографів, косметика для візажистів, швейне обладнання для дизайнерів-початківців, територія для стажерів галузі.
Вхідні двері не зачинялись на ключ, день і ніч лунала музика…
Після експериментів з практиками Кастанеди цей стиль чи то життя, чи то роботи ще більше мене відвів в сторону від реальності…
І тут Бог сказав мені: подивись на Неї!
 
ПЕРІОД СТВОРЕННЯ СІМ’Ї. 2002.
Я встав на коліно, запропонув руку і серце… і ми приступили до організації весілля.
Нестримне кохання на все життя та бажання одружитись на Мар’яні внесло свої корективи в мою кар’єру.
Кращої стабільності на той період ніж OK’S models у Львові не уявити.
І я пішов в структуру OK’S models.
 
ПЕРІОД OK’S MODELS. ФІКСАЦІЯ УСПІХУ. 2002-2007.
Ми зробили це! Don’t Dream! Do It! (Слоган компанії).
Директор департаменту, арт-директор компанії. Було круто!
Командна робота вивела модельну агенцію в лідери ринку моделінга України, який вона впевнено посідає і сьогодень.
Сергій Бобак, Тетяна Зайдена, Міля Худа, Вікторія Ларіна, Таня Бобак, Наталя Хохрякова, Наталочка…. Ми всі керували своїми напрямками і примножували спільний поступ до успіху. Як виявилося з часом, міжнародного…
Для мене цей період був цінним досвідом в управлінні підрозділом (напрямком). Була чітка вертикаль. Власник і президент компанії Сергій Бобак, далі я директор відділу OK’S fashion + в мене є власні люди і вир роботи.
 
ПЕРІОД КИЇВ. СПРОБА ДВА. КАР’ЄРА ЩЕ ТА! 2007-2013.
Цього разу з Києвом все вийшло. Шалений успіх, стрімка кар’єра. Від молодого талановитого фотографа Львова до крутого фотографа України. Журнали, модельні агенції, реклама, зірки. Все мало рух, ресурс і потенціал. Ми всі зростали, заробляли, бронювали місця на Олімпі. Це мій найпрагматичніший період в роботі. Такої кількості персоналій ні до, не після я не зустрічав.
Але ніхто не знав, що наближається всесвітня фінансова криза, яка в першу чергу «накриє» журнальну індустрію. Таким журнальним ринок вже не буде. Ніколи.
Мені ж просто успіху в зйомках було замало, і я (паралельно) задумав втілювати власний проект…
 
ПЕРІОД БАЖАННЯ ПРОСЛАВИТИ УКРАЇНУ. MODNA KRAINA. 2008-2011.
МОДНУ КРАЇНУ я придумав як проект виходу на європейський ринок. Нестандартні зйомки, інтерв’ю з дизайнерами одягу, квести — все це мало на меті проїхатись по Європі з серією виставок, в яких Україна виглядає не багатостраждальною, а жвавою, сучасною, креативною і оптимістичною. І все би добре, якби не новий проект, більш масштабніший та концептуальніший…
 
ПЕРІОД FOTY MODY. ПІК ДОСЯГНЕНЬ В ГАЛУЗІ МОДИ. 2009-2013.
Це був флагманський проект. Всього мого життя. Культовий. Знаковий. Той рідкий випадок, де мій перфекціонізм був втішений.
МОДНА КРАЇНА виступила трампліном, за яким я відчув смак управління проектами.
В FotyMody я був засновником, арт-директором, видавцем, продюсером. Свій офіс на Подолі, колаборація з представниками інших країн, інновації, креатив, велика команда. Супер!
 
ПЕРІОД БУДІВНИЦТВА ВЛАСНОГО ДОМУ. ЛЬВІВ. 2013-2014.
Народження третьої дитини загострило питання необхідності власного гніздечка. Львів чи Київ? Обрали Львів (не з кар’єрних, а з сімейних обставин) і я весь занурився в будівництво. Цікавий і цінний досвід.
 
ПЕРІОД FOLK L’OR. 2013-2017.
Арт-директор та менеджер фабрики жіночого одягу. Інший бік галузі моди.
 
ПЕРІОД ХВОРІБ І НАВЕРНЕННЯ. 2014.
Кажуть що труднощі нас розвивають. Мене період хворіб повернув лицем до Бога.
 
ПЕРІОД МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ. ЖУРНАЛ INLOVE. 2014-2018.
А чому б не Нью-Йорк?
Я у Львові, клієнт у Нью-Йорку. Перший досвід зрілого продуктивного довготривалого аутсорсингу (4 роки).
Я представник в Україні, арт-директор, графічний дизайнер, менеджер. Кастинги у Нью-Йоркських модельних агенціях проводив зі Львова)) Глобалізація в дії.
 
ПЕРІОД ФОТОСЕСІЙ. МАЙСТЕРІЯ. 2018-2019.
Власна фотостудія МАЙСТЕРІЯ повернула мене в русло фотосесій та тренерства для початківців галузі. Попри роботу в управлінні проектами, було багато зйомок.
 
ПЕРІОД СЬОГОДЕННЯ.
Основною ознакою цього періоду є бажання більше сконцентруватися на проектах як управлінець, керівник проектів, директор департаменту, арт-директор. Період нових викликів, нових челенджів. І вперше (можливо) поза межами галузі моди, в якій я вже добрих 26 років)))
Українська, російська ідеально.

Тел./Viber/WhatsApp/Telegram: 097 507 60 81